در بخش android apps ما براتون اپلیکیشن های  به درد بخور اندرویدی رومی گذاریم تا دانلود کنید.

برای دیدن اولین برنامه ی جالب و کاربردی به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.


فقط artinit




CamScanner

اپلیکیشن اسکن مدارک Camscanner

تلفن های هوشمند این روزها آنقدر قدرتمند شده اند که نقش های متعددی را در زندگی روزمره ما ایفا می کنند. اپلیکیشن هایی که بر روی این محصولات نصب می شود، آن ها را تبدیل به ابزارهای همه کاره ای می کند که همواره در جیب ما قرار دارند.

اپلیکیشن CamScanner برنامه ای است که موبایل شما را تبدیل به یک اسکنر می کند و ترتیبی می دهد که دیگر نیازی به دستگاه های غول آسای اسکنر نداشته باشید. تعجب نکنید، این برنامه طبیعتا در سخت افزار دستگاه شما نمی تواند تغییری ایجاد کند، اما شرایطی را فراهم می کند که عکس های گرفته شده توسط دوربین موبایل، تبدیل به آثاری اسکن شده شوند.

camscanner-app

این اپلیکیشن در واقع با افکت های مخصوصی که بر روی عکس ها اعمال می کند، عینا آن ها را شبیه به یک فایل اسکن شده می نماید، بدون این که افت کیفیتی را به وجود آورد.

با باز کردن این برنامه می توانید تصاویر قبلی خود را از گالری به آن منتقل کنید و یا درجا با دوربین خود عکس جدیدی را شکار کرده و وارد برنامه نمایید. قبل از اعمال افکت، CamScanner این امکان را می دهد تا حواشی اضافی عکس خود را حذف نموده و دقیقا بخشی را که مد نظر دارید را انتخاب نمایید. در مرحله بعدی در چشم به هم زدنی افکت ها اعمال می شود و شما می توانید فایل اسکن شده خود را تحویل بگیرید. تنظیمات برنامه در این بخش به صورت پیش فرض بر روی گزینه Auto قرار دارد، اما اگر دوست داشته باشید می توانید خودتان افکت ها را کنترل کنید و نتیجه ای که بیشتر مورد قبولتان است را به دست آورید.

اپلیکیشن اسکن مدارک Camscanner

فایل خروجی را می توانید در گالری ذخیره نموده و یا از طریق ایمیل و بلوتوث به اشتراک گذارید. CamScanner علاوه بر عکس، قابلیت این را دارد تا خروجی فایل اسکن شده را به صورت PDF ارائه دهد و فایل نهایی را با اپلیکیشن هایی که توانایی نمایش PDF را دارند، به اشتراک گذارد.

اگر در مجموعه CamScanner حساب کاربری ایجاد نمایید، می توانید فایل های خود را در فضای ابری اختصاصی این سرویس به اشتراک گذارید و در همه حال به آن ها دسترسی داشته باشید.

CamScanner
  • CamScanner
  • قیمت : رایگان
  • سازنده : IntSig Information
  • سیستم عامل : اندروید - iOS - ویندوز فون
  • حجم : 21 مگابایت
  • برای دانلود برنامه برروی اینجا کلیک کنید.