Assassin's Creed.jpg


کیش یک آدم‌کش یا کیش حشاشی که با نام‌های اسسینز کرید، عقیده حشاشین و عقیده قاتل نیز شناخته می‌شود، یک بازی رایانه‌ای در سبک ترکیبی مخفی‌کاری، اکشن و دنیای آزاد است. این بازی توسط یوبی‌سافت منتشر و توسط استودیوی یوبی‌سافت مونترال ساخته شده‌است.

داستان این بازی در دو زمان ۲۰۱۲ میلادی و زمان جنگ سوم صلیبی رخ می‌دهد. شخصیت اول آن در زمان حال، فردی به نام دسموند مایلس و در زمان گذشته، آدم‌کشی به نام الطائر ابن لا أحد است. این بازی اولین نسخه از یک چندگانه است.

نام اصلی بازی Assassin's Creed است که به معنی کیش یک آدم‌کش است. واژه Assassin در انگلیسی به شخصی گفته می‌شود که به دلایل گوناگون دست به قتل می‌زند. ریشه این واژه، واژه‌ای عربی به معنی حشاشین است که واردشدن آن به زبان انگلیسی، به زمان اسماعیلیان )پیروان حسن صباح که ایرانی بودند) بازمی‌گردد. آنان را به دلیل دست‌زدن به ترورهای سیاسی، قاتل و حشاشی می‌نامیدند که این واژه وارد انگلیسی شده‌است.

این بازی در سبک مخفی‌کاری و اکشن است. داستان در ابتدا در سپتامبر سال ۲۰۱۲ رخ می‌دهد که شرکت صنایع آبسترگو با اختراع دستگاه آنیموس که دستگاهی است که می تواند حافظه ی اجداد اشخاص را با استفاده از DNA آنها بازگردانی کند یکی از کارکنان این شرکت با دزدیدن هفده نفر که بینشان فردی به نام دسموند مایلس است، بازی را آغاز می‌کند. نقش اول دسموند مایلس است که جدّ او فردی به نام الطائر بن لا أحد )پرنده پسر هیچ‌کس( بوده‌است؛ الطائر در زمان جنگ‌های صلیبی زندگی می کرد و عضو گروه حشاشیون هم بوده است؛ با کمک دستگاه آنیموس می‌تواند فعالیت‌های جدش را بازبینی کند و به همین دلیل تلاش دارد ۹ نفر از عاملان جنگ‌های صلیبی را به قتل برساند و وسیله‌ای به نام تکه‌ای از باغ عدن را بدست بیاورد این وسیله جهت کنترل ذهن افراد می‌توان استفاده کرد اما شرکت صنایع آبسترگو که بزرگترین شرکت رایانه‌ای دنیاست و او را به زمان جنگ‌های صلیبی فرستاده از این وسیله قصد استفاده مخرب دارد.

در ابتدای بازی الطائر قصد کشتن رابرت دی سابل رهبر شوالیه‌های هیکل را دارد اما موفق نمی‌شود به همین جهت المعلم)رشیدالدین سنان، رئیس او) از بالاترین مقام‌های حشاشین با پایین‌ترین درجه ممکن تنزل می‌دهد و الطائر با انجام هر ماموریت که کشتن یکی از شوالیه‌های هیکل است یک مرحله بالاتر می‌رود.

با پیشروی در بازی دسموند متوجه می‌شود که شرکت صنایع آبسترگو توسط شوالیه‌های هیکل امروزی اداره می‌شود و یکی از کسانی که از وی مراقبت می‌کند به نام لوسی با نشان دادن انگشت قطع شده خود به دسموند به او می‌فهماند که لوسی نیز عضو حشاشین است که در شرکت صنایع آبسترگو نفوذ کرده‌است.

در نهایت بعد از کشتن رابرت دی سابل الطائر متوجه می‌شود المعلم رهبر مخفی شوالیه‌های هیکل است که حاضر نشده قدرت را تقسیم کند سپس الطائر به شهر مصیاف باز می‌گردد تا از المعلم دلیل این کارش را بپرسد اما متوجه می‌شود که المعلم به وسیله تکه‌ای از باغ عدن تمام مردم شهر را هیپنوتیز کرده‌است و المعلم قصد کشتن الطائر را نیز دارد اما الطائر موفق می‌شود که او را بکشد و تکه‌ای از باغ عدن بدست دسموند مایلس در زمان حال می‌افتد و مکان دیگر تکه‌ها نیز در سراسر جهان معلوم می‌شود. بعد از آن افراد شرکت آبسترگو قصد دارند او را بکشند اما با وساطت لوسی او را در همان ساختمان رها می‌کنند ولی او با مسائل عجیبی روبه‌رو می‌شود مثلاً توانایی دید عقاب که در زمان الطائر قابل استفاده بود اکنون نیز قابل استفاده‌است و او در بالای تختش بر اساس همین توانایی‌ها نوشته‌های عجیبی می‌بیند.

سپس الطائر باید از مکان‌هایی که به آن دیدگاه گفته می‌شود بالا رود این مناطق بلندترین برج‌های شهرها هستند و هر شهر بین ۷ تا ۹ دیدگاه دارد.

بعد از آن الطائر پیش رییس حشاشین شهر می‌رود و رییس حشاشین به او یک پر می‌دهد که باید به خون فرد مورنظر آغشته شود سپس او پیش این افراد می‌رود و این افراد را می‌کشد که پس از مرگ این افراد در دمویی کارهای خود را توجیه می‌کنند و حقایقی را برای وی افشا می‌کنند و بعد از پایان دمو وضعیت وی به حالت City Alert در می‌آید که تمام سربازان به دنبال الطائر می‌دوند تا وی را بگیرند و الطائر پس از پنهان شدن باید به پیش رییس حشاشین شهر بر گردد و پر را به او تحویل دهد و بعد از آن باید دوباره به پیش المعلم برگردد تا او یک درجه وی را ارتقا دهد و هدف بعدی را به وی اعلام کند.

وضعیت

الطائر در پنج حالت در میان مردم ظاهر می‌شود و وضعیت او در نواری که در بالای سمت چپ صفحه‌است معلوم می‌باشد.

در حالت اول که سفید است او به طور ناشناس وارد مردم شده‌است و کسی او را نمی‌شناسد در حالت دوم که قرمز است فردی او را شناخته و با فریاد زدن «Assassin»، از دیگران کمک می‌خواهد در این حالت او یا باید تمام سربازان را کشته تا دوباره به حالت سفید برگردد یا اینکه فرار کند تا از نظر آن‌ها دور شود و به حالت زرد در آید که به معنی این است که سربازان به دنبال او هستند ولی او بسیار از آن‌ها جلو است و می‌تواند مخفی شود در این حالت در صورت مخفی شدن او به حالت آبی در می‌آید که باید صبر کند تا سبز شود و هنگامی که سبز شود به این معنی است که دیگر سربازان وی را گم کرده‌اند و او می‌تواند بیرون بیاید ولی در صورت بیرون آمدن او به حالت نیمه زرد در می‌آید که نشان می‌دهد اگر به کسانی که وی را می‌شناسند نزدیک شود او را شناسایی خواهند کرد.


پخش آنلاین تریلر بازی

 Image result for assassin creed 1                Image result for assassin creed 1                   Image result for assassin creed 1




لینک های دانلود (مستقیم) - 6740 مگابایت

دانلود بازی:

پارت 1

پارت 2

پارت 3

پارت 4

پارت 5

پارت 6

پارت 7

پارت 8

پارت 9

پارت 10

پارت 11

پارت 12

پارت 13

پارت 14

کرک نسخه Reloaded